بیمه ایران با مستقر کردن نمایندگی بیمه ایران در مرکز تهران جهت رفاه حال شهروندان تحت پوشش و متقاضیان بیمه ایران درمناطق مرکزی تهران سعی بر تسیهیل نمودن امور خدمات بیمه‌ای نموده است. شهروندان می توانند با مراجعه به  نمایندگی بیمه ایران در مرکز تهران جهت بهره مندی از کلیه خدمات بیمه ایران و دریافت بیمه نامه های خود بهره مند گردند.

 

نمایندگی بیمه ایران مرکز تهران

 

انواع بیمه نامه های بیمه ایران

 مشترکان بیمه ایران در مناطق مرکزی تهران از طریق نمایندگی بیمه ایران در مرکز تهران . وساکنین در استانها ، شهرها و محله های ایران می توانند از طریق نمایندگان بیمه ایران از تمامی خدمات نسبت به نیاز خود از بیمه عمر ، بیمه بدنه ، شخص ثالث ، بیمه مسئولیت ، باربری ، زلزله ، بیمه مسافرتی ، درمان تکمیلی ، انواع بیمه مسئولیت ، بیمه حوادث ، بیمه بازنشستگی ، بیمه ن خانه دار ، مدیران ، ورزشکاران و مراکز ورزشی بیمه مهندسی و. بیمه ایران بهره مند گردد. مأموریت بیمه ایران تأمین آرامش خاطر و اطمینان برای جامعه است . به همین خاطر بیمه ایران برای تمامی اصناف شغلی انواع بیمه نامه ها را برای شهروندان تحت پوشش بیمه ایران مهیا نموده است .

بیمه ایران جهت رفاه حال شهروندان  تهران با استقار نمایندگی های خود در تمامی مناطق تهران و یا با اعزام نماینده خود بصورت حضوری سعی بر ارائه خدمات بهتر به هم میهنان عزیز دارد . و شهروندان می توانند با تماس به هریک از نمایندگی ها یا نمایندگی پورفرد- کد 4576 تماس حاصل کرده یا مراجعه نمایند . یا حتی از حضور نماینده بیمه ایران در محل موردنظر از تمامی امکانات و خدمات بیمه ای ، بیمه ایران استفاده نمایند.

چگونه درمورد جزئیات و شرایط بیمه نامه موردنظرخود اطلاعات کسب کنم؟

ساکنان مناطق مرکزی تهران جهت دریافت مشاوره رایگان در مورد جزئیات و شرایط بیمه نامه ها، درخواست صدور بیمه نامه و حتی جهت اطمینان از چگونگی دریافت خسارت و شرایط و نوع بیمه نامه ها می توانند با شماره  09121063949 تماس حاصل نمایند . یا از طریق وب سایت بیمه ایران راهنمای مشتریان  کسب اطلاعات نمایند. یا به نمایندگی بیمه ایران در مرکز تهران مراجعه نمایند.

سوابق فعالیت بیمه ایران در مرکز تهران

نمایندگی پورفرد با بیش از 20 سابقه فعالیت درخشان در زمینه ارائه خدمات بیمه ای و صدورانواع بیمه نامه ها  ، مفتخر است که بعنوان نمایندگی جنرال امکان صدور تمامی بیمه نامه ها را در جهت ارائه کاملترین خدمات بیمه ای به بیمه گزاران را دارد. این نمایندگی از نظر رتبه بندی ، درجه 1 ( بالاترین رتبه بر اساس خدمات و سوابق ) را کسب نموده است. و در سالهای 1395 و 1396 به صورت پیاپی به ترتیب به عنوان نماینده برگزیده بیمه عمر درتهران و به عنوان نماینده برتر شعبه سرپرستی در بیمه عمر معرفی گردیده است.

مزایای نمایندگی بیمه ایران در مرکز تهران

از مزایای نمایندگی بیمه ایران در مرکز تهران می توان موارد زیر را نام برد:

 

بیمه ایران مرکز تهران

 

 

 



مناطق تحت پوشش نمایندگی بیمه ایران در مرکز تهران/ پورفرد کد 4576

با افتخار اعلام میداریم تمامی مناطق در لیست زیر تحت پوشش این نمایندگی بوده و در عین حال میتواننند از خدمات بیمه در محل نیز استفاده کنند و یا با نمایندگی تماس و از خدمات صدور بیمه نامه غیر حضوری استفاده کنند.

نقشه تهران/بیمه ایران

نمایندگی بیمه ایران یوسف آباد
 نمایندگی بیمه ایران امیرآباد
نمایندگی بیمه ایران عباس‌آباد
نمایندگی بیمه ایران جلفا
نمایندگی بیمه ایران خواجه عبدالله
نمایندگی بیمه ایران بهارشیراز
نمایندگی بیمه ایران زرتشت
نمایندگی بیمه ایران بهجت آباد
نمایندگی بیمه ایران تخت جمشید (طالقانی)
نمایندگی بیمه ایران تخت طاووس
نمایندگی بیمه ایران سهروردی
نمایندگی بیمه ایران آپادانا
نمایندگی بیمه ایران توحید
نمایندگی بیمه ایران جمهوری (نادری)
نمایندگی بیمه ایران استانبول
نمایندگی بیمه ایران توپخانه
نمایندگی بیمه ایران لاله زار
نمایندگی بیمه ایران باغ صبا
نمایندگی بیمه ایران فاطمی
نمایندگی بیمه ایران آرژانتین
نمایندگی بیمه ایران آذربایجان

علاوه بر مناطق ذکر شده تمامی ساکنان تهران بزرگ برای دریافت خدمات بیمه ایران میتوانند با نمایندگی تماس و در کمتر از چند ساعت بیمه نامه خود را در محل تخویل بگیرند.

برای بخش تماس با نمایندگی کلیک کنید

تماس مستقیم و مشاوره فوری 09121063949



 

منبع: نمایندگی بیمه ایران در مرکز تهران


نمایندگی بیمه ایران تهران بیمه ,نمایندگی ,تهران ,خدمات ,نامه ,مرکز ,بیمه ایران ,نمایندگی بیمه ,بیمه نامه ,مرکز تهران ,خدمات بیمه ,مناطق مرکزی تهران منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

وبلاگ سرگرمی ایستگاه خنده خوب jikoti Saeed.Davoodi عاشقانه ها نرده سنگی مد و فشن روز دنیا دلتنگی هام